OKW

Po pewnym czasie obecności na rynku wiele firm decyduje się na odświeżenie wizerunku. Często ma to związek z istotnymi zmianami w strukturze, rozmiarze lub dynamice rozwoju firmy, które nie znajdują odzwierciedlenia w przestarzałej identyfikacji ograniczonej nierzadko jedynie do logo.

 

W pracy nad znakiem dla OKW ważne były wartości wiążące razem zespół, przyjazna, niemal domowa i wyjątkowa dla branży atmosfera. Dlatego zdecydowałem się na połączenie liter w jeden zunifikowany symbol, który łączy poszczególne znaki - tak jak filozofia firmy powinna łączyć wszystkich członków zespołu. Takie podejście znajduje też odbicie w prostym, bezpośrednim haśle: “praca w zespole” (team work).

 

 

 

Zadanie polegało na przygotowaniu dla istniejącej marki nowej identyfikacji wizualnej. Opracowałem logotyp, brand book, stronę internetową (także w wersji mobilnej) i slajd prezentacji. Przygotowaliśmy zestaw materiałów drukowanych wizytówkę, papier firmowy, notes firmowy, rollup a także zaprojektowałem logotyp do siedziby firmy.

 

 

Kreaktywnie © Warszawa 2011-2015 Wszelkie prawa zastrzeżone