Materiały

reklamowe

Wierzę, że w dziedzinie reklamy dokonuję się ogromy postęp, że dobra reklama daje przyjemność zarówno odbiory jak i twórcy. Jesteśmy świadkami rewolucji w której obok sprzedażowej, czyli praktycznej funkcji reklamy, bardzo istotna rolę odgrywa jej funkcja informacyjna. Dzieje się tak dlatego, że dostępne narzędzia umożliwiają precyzyjne targetowanie, czyli pokazywanie reklam tylko tym, którzy rzeczywiście są zainteresowani produktem. Reklama przestaje być denerwującym dodatkiem i przerywnikiem, a staje się drogą do poznania wartościowego produktu.

Tego typu działania dostępne są w Internecie
i elektronicznych wydaniach prasy, a już niedługo polski rynek zostanie uzupełniony o dużych dostawców telewizji internetowych, co pozwoli na stosowanie takich narzędzi także w tym medium.

 

Projektuję reklamy prasowe, banery internetowe i grafiki na potrzeby kampanii interaktywnych. Nie projektuję ulotek leżących na ulicach ani billboardów zasłaniających niebo.

Kreaktywnie © Warszawa 2011-2015 Wszelkie prawa zastrzeżone