Wild Picker

Ten projekt zajmuje specjalne miejsce w moim sercu, ponieważ odpowiadałem tu nie tylko za grafikę, ale także za koncept całej gry, jej mechanikę i poszczególne poziomy. Miałem okazję przekonać się na własnej skórze, jak skomplikowany i długotrwały jest proces powstawania aplikacji i jak wiele czynników (np. związanych z zewnętrznymi dostawcami usług) należy wziąć pod uwagę.

 

Wild Picker to prosta gra zręcznościowa, w której zadaniem gracza jest wrzucenie do koszyka jak największej liczby znalezisk – grzybów i owoców napotkanych w lesie. Naszym celem było stworzenie gry, która wykorzystywałaby maksymalnie możliwości telefonu jako urządzenia służącego rozrywce. Wraz z rozwojem rozgrywki gracz musi wykorzystywać różne gesty, także z użyciem kilku palców i akcelerometr.

 

 

Tworzenie oryginalnej grafiki dla tego projektu było czystą przyjemnością - mając zupełną swobodę mogłem pokazać pełen zakres swoich możliwości w tworzeniu grafiki 2D. Chciałem, aby gra pod tym względem wyróżniała się na tle konkurencji.

Za kod gry odpowiedzialny był Andrzej Krupa - młody, utalentowany programista, który zapoznał mnie z podstawowymi zagadnieniami związanymi z dotykowym interwałem. Gra jest dostępna na platformach: iOS, Android oraz Windows Phone.

 

Kreaktywnie © Warszawa 2011-2015 Wszelkie prawa zastrzeżone